دروازه‌بان تیم فوتبال امید ایران گفت: اگر حمایت باشگاهها، فدراسیون و دیگر نهادها را داشته باشیم فکر می‌کنم این تیم بتواند به المپیک صعود کند.

دروازه‌بان تیم امید: در صورت حمایت به المپیک صعود خواهیم کرد

به گزارش قدس آنلاین، اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال امید جهت حضور در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال غرب آسیا از امروز (جمعه) در محل کمپ تیم‌های ملی آغاز شد.

تیم فوتبال امید خود را جهت حضور در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال غرب آسیا که در دهه پایانی خرداد ماه برگزار خواهد شد، آماده می‌کند.

محمدرضا خالدآبادی در حاشیه نخستین تمرین تیم فوتبال امید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شکر اردو شروع شده و خوشحالم که جزو ۳۵ نفر تیم هستم.

وی در واکنش به سابقه کار کردن با رضا عنایتی نیز اظهار کرد: من تجربه ۲ سال کار کردن با او را دارم و تیم هوادار را به لیگ برتر آوردیم. او در کنار مسایل فنی از حیث مدیریت در تیم بسیار عالی است که این موضوع خیلی می‌تواند به تیم کمک کند که بازیکنان را مدیریت کند و ان شالله بهترین نتیجه را بگیریم.

خالدآبادی در خصوص عملکردش در لیگ برتر نیز گفت: خدا را شکر طی یک سال گذشته داود فنایی و ساکت الهامی کمک زیادی به من کردند و توانستم عملکرد خوبی داشته باشم و به تیم امید هم دعوت شدم.

وی در خصوص حضور داود فنایی در تیم امید و تاثیرش برای انتخاب او به عنوان دروازه‌بان نخست تیم، توضیح داد: در یک سال گذشته با او کار کردم و او بیشتر با جوانان کار کرده که ثمره آن را دیدیم که دروازه‌بانانی مانند پیام نیازمند و داود اخباری معرفی شدند.

بازیکن تیم فوتبال امید در خصوص راه سخت صعود به المپیک نیز توضیح داد: تیم فوتبال امید نسبت به تیم‌های رقیب، دیر بسته شده و فکر می‌کنم که همه از فدراسیون، باشگاه‌ها و سایر نهادها باید کمک کند و تورنمنت و بازی‌های دوستانه داشته باشیم چرا که نفرات و کادر فنی خوبی داریم و اگر حمایت باشد فکر می‌کنم این تیم بتواند به المپیک صعود کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.